Wesołego!

W E S O Ł Y C H     Ś W I Ą T !


   Z racji, że jutro już święta, a ja obiecałam sobie przez okres postu, spełnić swoje obietnice względem siebie, podsumuję, czy wszystko zostało zrobione. Postanowienia były takie: KLIK

- Przeczytać przynajmniej trzy książki
TAK! "Gwiezdny pył", "Nierządnica", "Wywiad z Wampirem". Udało się to dzięki aplikacji na smartfoniku :)
- Czytać ambitniejsze gazety niż Tele Tydzień
Można tak powiedzieć. Czytałam oprócz Tele Tygodnia Hisorię
- Oglądać ambitniejsze programy i filmy
Oczywiście mój telewizor odbiera tylko kanał 1 i 2 (ach, poczuj się jak w PRL) nie oglądałam nic ambitniejszego niż to co tam puszczają wieczorami, czyli "M jak miłość"...
- Mniej komputera
Nope
- Więcej warzyw i owoców
Wiosna nie chce się pokazać, więc nie było warzyw przesadnie dużo, ale zdarzały się :P
- Nawadnianie się
Staram się jak mogę... Różnie bywa
- Ćwiczenia!
TAK! Chociaż od nie tak dawna...
- Pielęgnacja ciała przed latem
Powolutku, pomalutku idzie to w dobrą stronę
- Podszkolić się w jakimś programie graficznym do obróbki zdjęć
Nope
- Robić więcej zdjęć
Nope
- Mniej słodyczy
Może tylko trochę mniej :P
- Mniej wydawania kasy na pierdoły
Starałam się nie kupować nic niepotrzebnego, ale ja wiem...
- Więcej spokoju i wyrozumiałości
Chyba nie dało rady...

   Tak więc w sumie nie jest źle :) Ale te postanowienia przechodzą na kolejny miesiąc z racji nie wykonania wszystkiego dokładnie i do końca.


11 komentarzy:

  1. Ja powinnam jeść więcej warzywek :P Widzę że postanowienia al'a nowo roczne ale ciekawy pomysł nigdy nie robiłam postanowień poza nowym rokiem xD
    Wesołych Świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też by się przydały takie postanowienia .. ;d
    Wesołych Świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę się ograniczyć w słodyczach, chociaż bardzo dużo ich nie jem...
    Czekam na cieplejsze dni i zaczynam biegać!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Ci wielu sukcesów zarówno zawodowych jak i prywatnych i spełnienia wszystkich marzeń! i obowiązkowo wesołych jajek :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. z okazji swiąt nie zaprzątaj sobie głowy ograniczeniami ;))) jedz, ciesz się i świętuj :) wesołych swiąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. wesołych świąt ; DD widzę , że poszło ci całkiem nieźle z tymi postanowieniami ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt i trzymam kciuki żeby w następnym miesiącu udało się wypełnić jeszcze więcej postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda ze juz po swietach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. święta, święta i po świętach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się nigdy nie udaje dopełnić postanowień ;c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za chęć wyrażenia opinii :)
Postaram się odpowiedzieć komentarzem na komentarz :)