Thrift Shop

   Cześć! Powoli wracam do normy zdrowotnej, chociaż nadal sapę jak stary zbok. Gorączki już brak, oddychać jako tako mogę i najważniejsze: mogę spać! Z wtorku na środę było to niemożliwe. Myślałam, że umrę, co tylko się położyłam to bezdech. Coś okropnego. Ale wzięłam inne lekarstwa, bo oczywiście okazało się, że jestem uczulona na Duomox (kto kiedykolwiek brał, wie, że połknięcie tej tablety graniczy
 z cudem). Po nowych antybiotykach te najokropniejsze objawy zniknęły (sraka+bezdech= nie życzę tego nikomu!). Żegnaj zapalenie oskrzeli i nie wracaj nigdy!
   Z racji, że nadal remont i nadal jestem słaba (widzę u siebie demencje, zapominam podstawowych słów,
o zgrozo!), zdjęć znów nie będzie, ale będzie piosenka z którą, no cóż, utożsamiam się :)

Macklemore - Thrift Shop
 
Co na wolne tłumaczenie brzmi tak:

Kupię sobie parę ciuchów, w kieszeni tylko 20 dolców
Poluję na okazje i to jest zajebiste.
A teraz
Wbijam do klubu jakbym mówił "Ale mam wielkiego kutasa"
Jestem zajarany, nakupowałem w lumpeksie.
Dżety i frędzle na mojej kurtce są takie czadowe,
Że ludzie mówią: "Cholera! Ale zajebisty białas."
Wchodzę dalej, kieruję się na balkon
Ubrany cały na różowo, oprócz zielonych butów z aligatora,
Owinięty płaszczem w panterkę, obok mnie dziewczyny
Chyba powinienem był to uprać, śmierdzi jak pościel R.Kelly'ego
(sssssiku)
Ale to gówno, kosztowało 99 centów!
Kupuję, piorę, już szykuję się na komplementy
Odpuszczę te mokasyny, w których ktoś już chodził
Są gówniane i grunge'owe, pieprzę to. Szpanuję i lansuję się
Oszczędzam kasę i się tym jaram. Okazja, frajerzy.
Przejmę styl twojego dziadka, przejmę styl twojego dziadka
Nie, serio - zapytaj dziadka, mogę jego stare ciuchy? (Dzięki)
Welurowy dres i kapcie
Sraczkowata kurtka którą znalazłem szperając.
Mieli zepsutą klawiaturę, kupiłem zapsutą klawiaturę
Kupiłem kocyk do spuszczania się, a potem deskę do kneeboardingu
Cześć, cześć, mój asie, mój Mellow,
John Wayne nie miał takich frędzli jak ja, o nie!
Mógłbym kupić buty Prowings, odpicować je i sprzedać,
A wszyscy fani adidasów powiedzą:
"Ach, jakie on ma rzepy!"
Kupię sobie parę ciuchów, w kieszeni tylko 20 dolców
Poluję na okazje i to jest zajebiste.
Co ty wiesz o noszeniu czapy z wilka?
Co ty wiedz o noszeniu sztucznego futra z lisa?
Grzebię, grzebię, przepyrałem całe sterty.
Dla jednego śmieć, dla drugiego okazja
Podziękuj dziadkowi, że oddał do lumpa koszulę
Bo teraz ja się w niej wożę.
Jestem w PCK, szperam w kubłach
I to nie tylko na dziale męskim.
Od babci, od cioci, od mamy, mamusi
Wezmę piżamkę w zebrę z drugiej ręki i będę wyglądać zajebiście!
Wbudowali w nią skarpetki, zajebiście!
Pójdę w niej na imprezę, i muszę przestać mówić Zajebiście!
Powiedzą: "O, ten Gucci, to jest klasa"
A ja na to: "Hej, to 50 dolców za koszulkę"
Limitowana edycja, szybko podsumujmy,
50 dolców za koszulkę to syf dla idiotów.
To dla mnie szwindel i przekręt
To dla mnie bycie kiwanym przez biznes
Ta koszulka jest za droga
A noszenie takiej samej jak sześć innych osób w tym klubie to siara.
Podejrzymy coś, spójrz przez mój teleskop
Chcesz wyrwać dziewczyny na metkę? To ci się nie uda.
To się nie uda.
Kupię sobie parę ciuchów, w kieszeni tylko 20 dolców
Poluję na okazje i to jest zajebiste.
Noszę ubrania twojego dziadka, wyglądam niesamowicie
Mam na sobie wyjebany płaszcz z lumpeksu nieopodal
Kupię sobie parę ciuchów, w kieszeni tylko 20 dolców
Poluję na okazje i to jest zajebiste. 

/tłumaczenie: tekstowo.pl/

13 komentarzy:

  1. uwielbiam tą piosenkę , dręczy mnie już tydzień albo dwa ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też ta piosenka ciągle łazi po głowie ;) A co do sraki... mnie męczyła od niedzieli, myślałam że umrę :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo często mam zapalenie oskrzeli, wiem co to znaczy jestem z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tą piosenkę, a jeszcze lepsza jest w wykonaniu Tyler'a Ward'a i Lindsey Stirling ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma nic gorszego niż choroba w taką pogodę. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, a piosenki wcześnie jnie słyszałam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A kiedy ta parapetówka? Postaram się coś Ci podsunąć i może stworzyć jakąś notkę ze zbiorem przepisów na imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś słuchałam tego nałogowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mój kawałek dnia!

    jak samopoczucie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, już dużo lepiej :) Nawet byłam dzisiaj na spacerku po podwórzu :)

      Usuń

Dziękuje za chęć wyrażenia opinii :)
Postaram się odpowiedzieć komentarzem na komentarz :)