Wróciłam!

   Hej! Po tygodniu wspaniałego urlopu, wracam! Mimo, że codziennie gdzieś byłam, zwiedzałam, jeździłam, chodziłam, to jestem wypoczęta jak nigdy. Londyn mnie zachwycił, mimo, że jest bardzo "busy". A propos busów, to jechałam tym podwójnym, piętrowym i było genialnie :) Wprawdzie nie po Londynie, ale zaliczam również jako niesamowite przeżycie. Tak samo jak i lot samolotem. Zawsze miewam bóle żołądkowe przed większymi wyjazdami a teraz nic, nawet najmniejszego kłucia. Chociaż w pierwszą stronę nie miałam okienka przy siedzeniu to miałam za to dziecko o mocnym kopnięciu i silnym głosie. Z powrotem już było cudownie, chmurki, widoczki, miasta nocą. "Mieszkaliśmy" niedaleko morza, dosłownie 10 minut na nóżkach. Uwielbiam morze i mogłabym tam siedzieć godzinami, aż żal było powiedzieć "bye bye morze". Jestem pod wrażeniem jak czyste są miasta, ulice, parki. Żadnych śmieci, może kilka puszek (serce mi pękało).  Oczywiście widoczki typu: pastwiska i owieczki to coś pięknego i żałuje, że u nas o takie widoki trudno. Pięknie nie było z jedzeniem, które odstraszało ceną, ale chyba warto było spróbować czegoś nowego. I najważniejsze: zakupy! Obkupiłam się za wszystkie czasy :) Ledwo się spakowaliśmy.
  Bardzo bardzo udany tydzień, oby takich więcej!









Beeeeee owieczki!

Nawet w ogródku budki i autobus :)

27 komentarzy:

  1. ależ ci zazdroszczę :)
    Dobrze, że wypoczęłaś :) to pochwal się, co tam pokupiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :D Zazdroszczę takiego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszytskie pieknie fajnie, zdjecia czad ale pokazuj co kupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Londyn całkiem niedaleko mnie, ale owieczek tu nie mam;) Bardzo ładne fotki:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna fotorelacja - widać wyjazd był bardzo udany, to czekam na " łupy " zakupowe ;) Szkoda że u nas nie dbają o czystość i piękno otoczenia, a to przecież takie łatwe...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia! widać, że wyjazd był bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałabym pojechać kiedyś do Londynu ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tu dużo mówić :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te budki z ogródku na prawdę uroczo wyglądają :)

    Świetny wypad!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świene zdjęcia :) widzę, że bardzo fajnie spędziłaś ten wolny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę!
    Mi się zawsze marzyło pozwiedzać Londyn, ale nigdy nie miałam okazji :(

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę :) Ja niestety ostatnio same stresy mam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę takiej wycieczki - sama bym pojechała, ale kasy brak :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę, jednym z moich marzeń jest zwiedzenie Anglii <3

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszcze wycieczki :) z wielka checia bym sie na taka wybrała, piekną masz koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chcę do Londynu! :) zazdroszczę Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super! Ja nigdy nie byłam w Londynie, ani nie leciałam samolotem.. A i pogoda widzę jaka, wcale nie angielska!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :) Widzę, że urlop był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądając trzecie zdjęcie pomyślałam że to Gdynia :) jechałaś piętrusem ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za chęć wyrażenia opinii :)
Postaram się odpowiedzieć komentarzem na komentarz :)