Olaboga! Ile śmieci...

   Jak już wspominałam kilka razy, miałam remont pokoju. Wiąże się z tym fakt, że znalazłam dużo 'potrzebnych' rzeczy w szafkach, które natychmiast nowe siedzisko znalazły w koszu. Umęczyłam się niesamowicie, bo przecież 'przyda się'. Na szczęście zwyciężyłam wewnętrznego chomika i mam dwie i pół półki wolne w komodzie oraz półkę pod szafką nocną. Wyrzuciłam tyle starych, przeterminowanych kosmetyków, że aż mnie boli, a zostało drugie tyle do zużycia. Potrzebne jest mi więcej pudełeczek!
   Zmotywowana wolną przestrzenią zapowiedziałam sobie: nie kupuje kosmetyków! Oczywiście do czasu, aż coś będzie mi niezbędne (lub będzie w fajnej okazyjnej cenie).

11 komentarzy:

  1. ja zawsze jak robię porządki to nie mogę skończyć, najgorzej z papierami i innymi pierdołami, kiedyś mnie zasypią:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też musiałabym zrobić porządki, ale chomik nadal we mnie siedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio robiłam porządki. Całe szczęście u mnie przeterminowanych kosmetyków nie znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pamiętam ile u mnie znalazło się różnych 'skarbów', które wylądowały w koszu podczas przeprowadzki .. ;d
    teraz staram się utrzymywać w miarę porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za porządkami ale jak już je robię to też wywalam co przeterminowane i zbędne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz w sobote też robiłam porządki , i aż nie mogłam uwierzyć ile miałam przeterminowanych , powysychanych lakierów , błyszczyków , cieni do powiek , od razu się zrobiło duuzo wiecej miejsca ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tym obrazku to jakbym siebie widziała :D Wszystko bym chciała zostawić, no ale niestety nie da się ;< 2,5 półki? To sporo miałaś do wyrzucenia :) Ja też jestem niezłym chomikiem, piątka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja takie gruntowne porządki robiłam w zeszłym roku i do dzisiaj mam porządek w szafkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. hehehe :D moja sąsiadka jak sie kiedyś wzieła za mój pokój (ja akurat opiekowałam się jej dzieckiem) to dużo więcej miejsca sie znalazło niż tylko dwie półki.. masakra :D z 5 dużych worów smieci wywaliłam xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak bym o sobie czytała (nawiązując do obrazka).
    Dzisiaj zaczęłam powolutku porządki w szafie z ciuchami.

    OdpowiedzUsuń
  11. skąd ja to znam;) Zawsze jak sprzątam to tona śmieci się znajdzie;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za chęć wyrażenia opinii :)
Postaram się odpowiedzieć komentarzem na komentarz :)