Gdzie byłam jak mnie nie było...

   Cześć! W końcu złapałam dłużą wolną chwilę. Myślałam, że to nie nastąpi wcale. Cóż, od końcówki września zaczęłam pracę w sklepie odzieżowym. Mimo, że dzisiaj cały czas prawie siedzę, stopy mnie bolą od stania/ chodzenia, nie wiem w sumie już od czego bardziej. Jak tylko miałam czas dla siebie to coś wypadało i zdarzało się że w ciągu dnia nawet nie odpaliłam laptopa. Oczywiście, żeby było weselej dopadło mnie zapalenie cewki moczowej. Właśnie wróciłam od lekarza z informacją o białku tam gdzie go nie trzeba. Mój organ wewnętrzny przypominający czerwoną fasole stroi sobie żarty i gdyby tak nie bolał to bym go porządnie zlała. A zlać go co najwyżej piwskiem mogę. A nawet i nie bo antybiotyk łykam.
Także moje dni głównie wyglądają bardzo kolorowo i upływają na jęczeniu że tu mnie boli tu mnie rwie.
  Z tych nieco przyjemniejszych spraw (nie)codziennych: kupiłam sobie sukienkę na wesele kolegi
i teraz nie wiem jakie dodatki dobrać żeby nie wyglądać za poważnie. Jasne, że nie mam z czego wybierać, muszę udać się na kolejne zakupy. :-)
   Diabelnie piekielnie połamały mi się paznokcie i leczę je olejkiem rycynowym- jeśli mam dłużą chwilę oraz legendarną odzywkę 8w1 od Eveline. Paznokcie odrastają mi zatem śliczniusio! Problem mam za to nadal z wypadającymi włosami i suchymi piętami. Moje dwie zmory. Na włosy nie pomaga nic, na pięty jedynie pumeks i gruba warstwa kremu, a to i tak nie na długo.
  Na koniec słit focia i buziaczki ;-*

15 komentarzy:

  1. Fajnie, że już jesteś!
    Pisz więcej!!! :)

    Moje pięty też wymagają dużej uwagi :) ech..

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam w takim razie na fotkę sukienki. :) Oj te pięty, zmora większości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no własnie, mało coś Ciebie ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że wróciłaś ;) pokaż fote sukienki , my ci doradzimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ty jesteś śliczna:)
    pisz częściej Kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiele dobrego słyszałam o tej odżywce Eveline!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że wróciłaś ;)
    Wracaj do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcie , też muszę się wybrać na zakupy ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowiej! Ja też wybieram się na zakupy, ale mnie za to dopadło przeziębienie więc zakupy cały czas odkładam..
    Pokaż sukienusie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że masz bardzo ładny kolor lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci dużo dużo zdrowia! Mam ten sam problem z włosami. To chyba przez nadchodzącą zimę. Brr.

    OdpowiedzUsuń
  12. mi też nic nie pomaga na wypadające włosy ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za chęć wyrażenia opinii :)
Postaram się odpowiedzieć komentarzem na komentarz :)