6 czerwca 2014

Koniec końców czyli denko cz. VII

   Nie cierpię tych zastojów na blogu spowodowanych chronicznym brakiem czasu spowodowanym przez prace. Ale nie narzekam, bo hajs się zgadza ;-)
   Również przez brak czasu, używam w większości kosmetyków, które działają natychmiast i nie muszę czekać godzinami na wchłonięcie. To uzbierało mi się przez kwiecień i maj:


1. Maska do włosów Vanilla, Kallos- Świetnie nawilża jeśli zostanie stuningowana mąką ziemniaczaną i olejem. Solo jest średnia na moje włosy.
2. Biovax, Cudownie nawilża włosy, nadaje im blask i regeneruje. Na pewno kupię kolejne opakowanie i podzielę się szerzej opinią.
3. Szampon dowłosów, Ollson- otrzymałam go w zeszłym roku na spotkaniu blogerek i teraz dopiero się zużył. Nie dlatego że nie używałam tylko dlatego że jest wydajny! Oczywiście myłam na zmianę z innymi szamponami;-)
4. Szampon do włosów normalnych, Green Pharmacy- Niestety spowodował niesamowite swędzenie skóry głowy...
5. Żel do twarzy, Tołpa- żel świetnie odświeżał, nie wysuszał ani nie powodował zapychania. Pewnie jeszcze kiedyś się na niego skuszę
6. Płyn micelarny z Biedronki- absolutny hit, którego nie trzeba przedstawiać ;-)
7. Płyn do demakijażu, Kolastyna- O tym produkcie było pisane TUTAJ
8. Cukrowy peeling do ciała, Fresh&natural- bardzo przyjemny peeling o cudnym zapachu. Najważniejsze- faktycznie peelinguje dzięki szorstkim drobinką.
9. Krem na dzień i na noc, Kolastyna- pisałam o nim TUTAJ
10. Zmywacz do paznokci, Bielanda- zmywacz jak zmywacz, ale kropnie wysuszał płytkę i skórę obok paznokcia.
11. Żel ze świetlikiem pod oczy, Flos Lek- przewijał się na blogu kilka razy, ostatnio TUTAJ.

Denko aż tak nie duże jak na dwa miesiące, ale nawet nie mam kiedy zużywać zapasów... Jak Wasze denka?

17 komentarzy:

  1. Be Beauty mam i uwielbiam na Tolpe gym sie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie wiedziałam, że jest żel z tej serii Tołpy. Miałam krem i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na większości denkach widzę bebeauty :) to też sobie kupiłam. Ciekawa jestem czy krem z Kolastyny by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jedynie micel BeBeauty i on również jest moim hitem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie Green Pharmacy sprawdza się świetnie, szkoda, że u Ciebie okazał się bublem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Maski do włosów mnie zaciekawiły. O obu markach masek słyszałam wiele, ale nigdy nie miałam. Pomysł z mąką ziemniaczaną mnie zainspirował. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię używać latem żele ze świetlikiem, gratuluję denka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny blog i fajne produkty! :) Uwielbiam kosmetyki, w szczególności naturalne. Dziewczyny zapraszam do grupy "Tylko natura!", gdzie możemy dzielić się opiniami o kosmetykach https://www.facebook.com/groups/tylkonatura

    OdpowiedzUsuń
  9. Współpraca z blogerkami !!!
    Lubisz nowe wyzwania i masz swój własny oryginalny styl? Kochasz zdjęcia i tworzenie nowych oryginalnych stylizacji jest Twoją pasją? Być może to właśnie Ciebie szukamy! Jeśli prowadzisz bloga, masz grono zaufanych czytelniczek – pisz do nas śmiało!

    Jesteś zainteresowana?
    Napisz do nas e-mail (noisesurban@gmail.com), w którym w kilku zdaniach opiszesz siebie i swojego bloga. Zachęć nas do obejrzenia Twojego miejsca w sieci Na koniec dorzuć trochę statystyk Twoich stron i czekaj na odpowiedź! Odpowiemy na Twój e-mail najszybciej jak się da.

    Pozdrawiamy
    Urban Noises

    https://www.facebook.com/pages/Urban-Noises/1421225148133161

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam płyn micelarny z be beauty i to również mój hit, chociaż jest mało wydajny.. szampon z green pharmacy te miałam, ale mi zbyt presuszał końcówki.
    U mnie mój powrót na bloga i nowe notki, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Micel BB również uwielbiam :) Kallos Vanilla u mnie spisuje się całkiem nieźle, natomiast miałam saszetkę Biovaxu z olejami i zupełnie się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Maskę Biovax mam do włosów ciemnych i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne denko, parę z tych produktów sama posiadam w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Micel z Biedronki to mój stały bywalec ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam żadnego z tych produktów ;p W końcu muszę kupić ten płyn z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. od jakiegoś czasu używam szamponu Green Pharmacy i jestem zadowolona, tyle, że troszkę mógłby być bardziej wydajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa tego szamponu z gp:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za chęć wyrażenia opinii :)
Postaram się odpowiedzieć komentarzem na komentarz :)