31 stycznia 2019

Olejek do włosów wysokoporowatych

Olejowanie włosów przed myciem to dla niektórych oczywistość a inni uważają to za stratę czasu. Ja należę jeszcze do innej grupy: nakładam olej na włosy zawsze kiedy tylko mam na to czas. Tym razem używałam oleju do włosów
wysokoporowatych od Anwen.



Anwen zna chyba każda osoba z blogosfery dlatego było jasne, że na pewno przetestuję przynajmniej jeden z jej kosmetyków.  Olej kupiłam już jakiś czas temu przez STRONĘ. Olej kosztuje 29zł za 100ml ale zdarzają się okazjonalne promocje, więc można go kupić nieco taniej. Widzę że na stronie jest nowa szata graficzna na buteleczkach, równie ładna jak i poprzednia :) Ale do rzeczy: mam włosy suche, farbowane ze skłonnością do puszenia i ten olej rewelacyjnie przyczynił się do ich wygładzenia i odżywienia. Włosy są ujarzmione, jedwabiście gładkie, nie ma problemu z rozczesywaniem. Jakimkolwiek szamponem zmyję później ten olej i tak będą wyglądały świetnie!

Teraz uważnie, niech nie zmyli Was nazwa. Olej jest mieszanką trzech olei które po prostu słodko, owocowo pachną.

Skład INCI:  Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil (olej z kielków pszenicy), Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil (olej lniany), Pyrus Malus (Apple) Seed Oil (olej z pestek jabłka), Parfum, Tocopheryl Acetate (witamina E), Benzyl Benzoate, Benzyl Alcohol.



Jak Wasze doświadczenia  z marką Anwen?

37 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze okazji jej poznać, ale mam na nią chrapkę :) Ciekawią mnie kosmetyki do włosów niskoporowatych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama do końca nie wiem jakiej porowatości są moje włosy - jak czytam to do dwóch opisów mi pasują i zgłupiałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy też czasami trudno określić, czasami średnio czasami wysoko porowate. Po prostu trzeba przekonać się testując :)

      Usuń
  3. Jedwabiście gładkie włosy przekonują mnie do tego produktu. Chciałabym, by moje właśnie takie były <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje wlosy sa wlasnie wysokoporowate wiec przydalby mi sie taki olejek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy trudno 'przypasować' do konkretnej 'kategorii' i zawsze mam z tym problem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam raczej swój ulubiony szampon i się go trzymam ale ten również wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam przyjemności używać produktów Anwen. Jednak marzy mi się na lato spray chroniący :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny kosmetyk!

    Zapraszam do siebie na nową dawkę zdjęć!
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej marki jeszcze nic nie miałam, ale kuszą mnie szczególnie maski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem szczerze, że nie miałam pojęcia o tej blogerce ani o jej marce ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam Anwen, ale nic z jej kosmetyków jeszcze nie miałam. Fajnie wiedzieć, że się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  12. O, to mógłby być wariant dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusi mnie ten kosmetyk już jakiś czas, więc pewnie się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ma bardzo urocze opakowanie<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie używałam nic od Anwen :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dostałam odlewki jej odżywek i jestem zachwycona! Na pewno skuszę się na pełnowymiarowe opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne opakowanie! Bardzo mi się podoba i bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego olejku ale wygląda bardzo ciekawie. Interesuje mnie jego działanie więc chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna buteleczka :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Zwykle sama robię takie mieszanki olejów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam niestety tej marki ale może kiedyś się skuszę:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocza butelka, nie miałam jeszcze tego oleju.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna buteleczka :) Ja narazie nie mam czasu niestety na olejowanie i tym podobne zabiegi
    :(
    Super blog. Będe zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy kosmetyk. Chętnie się skuszę przy najbliższych zakupach. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo cennych informacji zostało tutaj zebranych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z recenzji wynika, że to idealny kosmetyk do moich włosów. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej, czy ktoś stosuje taki olejek i powie o nim coś więcej? sklep.malpex.pl/produkt/seria-z-olejkiem-arganowym-do-wlosow-kuracja-z-olejkiem-arganowym-50ml/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy i bardzo interesujący olejek. Uważam, że jeśli chcemy poradzić sobie z tym problemem, doskonale jest właśnie jego spróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za chęć wyrażenia opinii :)
Postaram się odpowiedzieć komentarzem na komentarz :)