22 stycznia 2019

Żel rozpuszczający naskórek z witaminą C - SUNEW MED

Jakiś czas temu gdy walczyłam z bardzo suchą skórą twarzy w SuperPharm polecono mi żel rozpuszczający naskórek. Pomyślałam 'WHAT?!' ale skusiłam się i wiecie co? Nie żałuję! 


Prawie płakałam jak wydawałam 70 zł na coś czego działania nie byłam pewna ale już po pierwszym użyciu wiedziałam że było warto. Świetnie wygładzona, rozświetlona, gładka buzia- oto co otrzymałam za te siedem dyszek. Po oczyszczaniu twarzy obowiązkowo maseczka bądź regenerujący krem i twarz jest niesamowicie przyjemna w dotyku i wygląda mega dobrze. Dopiero przy regularnym stosowaniu- u mnie jest to raz na tydzień- widać efekty jeśli chodzi o zanikanie wągrów, nierówności w kolorycie ale serio to widać! Ja jestem bardzo zadowolona z efektów żelu i polecam z czystym sumieniem jako alternatywę dla peelingów mechanicznych czy mikrodermabrazji. Dodatkowo bezpieczny dla każdego rodzaju skóry.


Zatem, jak to działa? Na suchą buzię nakładam odrobinę żelu i masujemy. Żel jakby wysycha ale pojawia się nasz zrolowany naskórek z wszelkimi zanieczyszczeniami ja mówię na to żartobliwie  'kluski'. Zmywam wodą i odrobiną żelu Sensibio z Biodermy bo kosmetyk zostawia klejące ślady które mi ciężko usunąć wyłącznie wodą. Wycieram delikatnie buzię ręcznikiem i voila piękna, gładka twarz!


Używałyście tego żelu? A może macie jakąś tańszą a równie fajną alternatywę do tego kosmetyku?

17 komentarzy:

  1. Lubię takie delikatne peelingi enzymatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten żel i polecam !! akurat dzisiaj go rano używałam, uwielbiam swoją cerę po nim :D
    teraz go używam raz na dwa tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. o proszę. Uwielbiam witamine c w kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze go widzę, ciekawe jak u mniebuy się sprawdził ,bo ja lubie mocne zdzieraki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to jest po prostu peeling enzymatyczny z witaminą C?

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel rozpuszczający naskórek brzmi bardzo groźnie. Jakoś mnie to nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa propozycja. Nie miałam pojęcia o istnieniu takiego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozpuszczający naskórek?...zaczynam się bać 😺😺

    OdpowiedzUsuń
  9. To coś dla mnie mam cerę mieszaną i na moje delikatne policzki to coś fajnego.Nigdy nie słyszałam o żelu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę taki kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wbrew pozorom, 70 zł to wcale nie tak dużo. Sama mam suchą skórę i chętnie wypróbowałabym ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak strasznie mnie kusi ten żel. Myślałam, że używa się go codziennie, a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Działanie jest fajne, ale cena troszkę wysoka, jednak co dobre to kosztuje więcej

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten żel i jego działanie jest naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, ale brzmi świetnie. Te kluski z martwego naskórka mogą brzmieć nie zachęcająco, ale nie dla mnie. To znaczy że dobrze oczyszcza. Ja też płaczę że aż tyle kosztuje, ale skoro działanie jest takie super, to warto zainwestować. Jedyne co się obawiam to jak zadziała przy mieszanej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten żel rozpuszczający naskórek jest jednym z moich ulubionych produktów. Pozostawia skórę gładką i promienną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za chęć wyrażenia opinii :)
Postaram się odpowiedzieć komentarzem na komentarz :)